Tuesday, January 8, 2008

بحبكو جدااااااااااااااااااااااااا

كل اصدقائى اللى بجد بجد بحبهم جدا زى

اهلى ( واللا بلاش اهلى دى) ماهما اللى جايبنى ورا اهلى

وحشتونى جدا


انا البتاع بذات نفسى

طبعا فيه ناس مش حتشوف ده غير متأخر

عشان كنتو فقدتو الامل وبطلتو تدخلو


بس والله وحشتونى جدا

انا حصل حاجات كتيييييييييييييييييييييييييييييييييير

ورفيق دربى فى التدوين مات منى فى نص الطريق

بس انا جيت وحكتب تانى

طبعا مش بنفس كثافة الاول بس حكتب

عشان عندى شحنة غضب وحزن كبيرة اوىىىىىىىىىىىى

يمكن لفترة تشوفونى مختلفة مش مرحة كعادتى

انا اسفة استحملونى انا اللى حصلى مش قليل فى الفترة اللى فاتت


ورجاء كمان


انا مش حقدر ارد على التعليقات بس ارجوكو افضلو علقو

محمد سمير واحمد سمير ودافنشى وعاشور و النظارة

وكل صحابى اللى ربنا يخليهم ليا ارجعو تانى علقو عندى

واستنونى فى بوست قريب

30 comments:

غمض عينيك said...

قد ايه بجد وحشتينا
وقد ايه كنت فعلا قلقان
الف حمد لله على سلامتك ياصديقتي العزيزة
وان كان بيكي حزن او غضب احنا معاكي ونشيل عنك كمان
بجد الساعة دلوقتي السابعة والنصف صباحا وخبر جميل اوي بستقبله منك في بداية اليوم الي اكيد هيكون جميل ان شاء الله
نورتي يا احلى بتاع
نورتي بجد

محمد سمير

S H A H said...

والله زمان
الف حمدالله على سلامتك

و عودا حميدا

بسمه عبدالباسط said...

حمدالله على سلامتك وعودتك بكل خير
ويا ستى أكتبى اللى يريحك المهم أنك تكتبى
وتطلعى اللى جواكى

تحياتى لكى وحمدالله على سلامتك

أشـيـاءٌ لا تُـشتـرى said...

ألف حمد الله على سلامتك

أنا لسة النهاردا أول مرة أشوف البلوج دا

:( خسرت كتير

بس معلش ملحوقة ان شاء الله

:)

ياللا نوريه تاني بأه واكتبي براحتك ولا يهمك

AHMED SAMIR said...

يااااااااااااااااااااااااااااااااه
وحشتينا بجد فوق ما تتصوري
انتي فين من زمان
مش ممكن كدة بجد
لا
هترجعي تكتبي وبكثافة اكتر من الاول كمان
عود احمد وكل سنة وانتي طيبة ومستنيين موضوعاتك التحفة

Anonymous said...

بحبك .................. بس

SaSo said...

وانا كمان بحبك
بس انا مليش دعوة بالأخ اللى فوق ده


نورتى بيتك

Anonymous said...

حمد الله على سلامتك
دي اول زيارة ليا في المدونة دي
جيت من غير استئذان بس جذبني الاسم لما شفته على مدونة غمض عينيك
وياريت تقبليني ضيف وصديق

نهاز

§a§a said...

حمد لله على السلامه

اول زيارة لى للمدونه منتظرين الجديد

تحياتى

nour el 3ozamaa said...

احم احم

مروة الزارع said...

انا لسة متعرفة على مدونتك

بس حبتها بجد

على العموم حمد لله على السلامة

shady said...

ياااااااه
فينك يا بنتي من مدة .. ان شاء الله تكوني بخير .. عموما شرفتينايافندم .. وابقي افتكرينا .. وبعدين محدش ناسي ولا حاجة ادينا بنعدي كل شوية بس مش بنلاقي حد .. احنا صوتنا اتنبح يافندم

البتاع said...

ربنا يخليكو كووووولكوووووووووو



غمض عينيك

الحمد لله ان الصبح كان لطيف بسببى -غرور بقى- ههههههههههه

.............................


s h a h

ربنا يخليك يارب

اخبار قطتك ايه؟؟؟

لو بنت يبقى ححتاجها قريب : )

..............................


bos bos


الله يسلمك ياقمر وحطلع اللى جوايا بس انتو استحملو ;)

.........................


أشياء لا تشترى


نورتينى طبعا وتيجى فى اى وقت

هو اسمك ده له علاقة بقصيدة لا تصالح صح؟؟؟

لا اوعى انا عبقريه جدا
ههههههههههههه

...........................

البتاع said...

a.samir

ياراجل انت بالذات وحشتنى جدا

ووحشتنى غلاستك

:)

................................


saso

المفروض لمااردش عليى لانك ( باى ديفولت) عارفة حقول ايه
:)

بس وحشنى انى اكلمك هنا

...........................


§a§a


برضه منورنى جدا ويارب متبقاش اخر زيارة وممكن لو اتصفحت البوستات القديمة بتاعتى تتعرف عليا اكتر

..............................



nour el 3ozamaa

الف سلامة من الكحة

اما لو كنت بتتنحنح فاتفضل ادخل محدش خالع راسه

حد خالع يارجاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.............................


مروة الزارع


ربتا يخليكى ليا ياقمر واهلا بيكى جدا وعقبال ماقولك ياصديقة قديمة :)

...............................



shady


اخبااااااااارك؟؟؟؟؟
اشتقتلك برشا برشا

واخبار كوكبك ايه؟؟؟؟

..................................




انا جيت يابلد جبى رجالتك ههههههههههههههههههههههههه

البتاع said...
This comment has been removed by the author.
البتاع said...

نهاز



انا اسفة جدا العتب عالنظر مشفتكش فى الاول

بس برد عليك لوحدك ياسيدى

يافندم انت تزق الباب برجلك وتخش

استئذان ايه وبتاع ايه؟؟؟


منورنى

واى حد من طرف سمورة على راسى من فوق


اى خدمة ياابو سمرة بصيطلك;)

نفرتيتي said...

حمدلله علي السلامة من كتر كلامهم عنك خلاني ادخل عندك واشوف البلوجر وقولت لازم اقول حمدلله علي السلامة اتمني نكون اصدقاء يا بتاع

تعالي زوريني

Anonymous said...

طب بحبك تاني ......... هه

Anonymous said...

إيه المفاجآت الجميلة دي

كنت فعلا فقدت الأمل

ألف حمد لله على السلامة

في انتظار المزيد

محمود

احمد عبد الهادي said...
This comment has been removed by the author.
إبـراهيم ... said...

يااااا ... بتـــاع ــة !! ،،، حمد لله ع سـلامتـك ، نورتي البلوجزبوت كلللللهاااا


في انتظار تدويناتك لأيام الانقطاع الرهيبـــة


.
.
و آســـف إن كنت ضايقتـك :)

raspoutine said...

هوا ايه البتاع بالظبط

البتاع said...

نفرتيتي


يافضيحتشى يافضيحتشى؟؟؟؟

قالولك ايه قولييييييلى؟؟؟؟

منورانى طبعا يعنى والبيت بيتك :-)


...............................


ابن فطومة


كييييييييفك؟؟؟؟

وحشتنى عن جد كتير اشتقتلك

يالهوى ياجدعان
بجد وحشتونى

.................................


احمد عبد الهادي


مش زعلانة يافندم :)


...........................


إبـراهيم ... معـايــا


هيماااااااااااا

ازيك؟؟ وازيك التانى؟؟؟

حهريكو تداوين بس استحملو غلاستنى بقى :-)

مااقدرش ازعل منك وانت عارف انا ايه اللى ضايقنى ;-)

البتاع said...

raspoutine



دى حاجة قليلة الادب
;-)

بس ممكن يكون حاجة تانية

انا سايباه لكل حد يفسره براحته

ياسر خاطر said...

ويلكوم باك بيكي

Unknown said...

أنا هنا أهو.. واضح ولا لا؟
فين الشاي؟
ولا أقول لك.. بعد الأكل.. مكرونة بالباشاميل زي ما انتي عارفة!
قال زعلانة قال!

بس والنيعمة فرحت جدا.. ازيك كده وازاي العيال؟

Unknown said...

آه.. نسيت أقولك.. بتحبينا جدا؟
شكرا!

البتاع said...

Yasser

ثانك يو جدا :)


.............................



Davinci


حقول ايه؟؟
ماهو اللى ميعرفش يقول عدس

بس كتر خيرك
وعنية حجيب المكرونة ياسى دافنشى افندى

..................................


Davinci


اه بنتسأل ليه؟؟

عمرو فكرى said...

ههههههههههههههه

انا كنت متابع للمدونة من اغسطس اللى فات ولحد يناير تقريبا
وبعدين فقدت الامل !
بس فضلت حاطط اللينك بتاعها عندى فى مدونتى كمدونة لذيذة
واعرف النهاردة ان المدونة رجعت من شهرين !
وبعد اسبوع واحد بس تقريبا من فقدانى الامل فيها !


يلا حمد الله ع السلامة وماتغيبيش عننا تانى

البتاع said...

Amr Fekry

ااااه ياراجل

تصدق انا شفت التعليق ده بعد مرديت عليك فى تدوينة المسرحية

ده كان توضيح بس عشان متقولش عليا مجنونة :)

انا فعلا بقالى كتير من نص 7 مدخلتش لحد نص يناير مثلا
اهه انت من الناس النادرين ياعمرو لانك عرفتنى اصلا بعد ماكنت بطلت اكتب

معرفتنيش ايام عزى هههههههههه
على فكرة انا بادئة تدوين اصلا اول مايو بس بتنطط يعنى
ههههههههههه
عموما ميرسى عالبقين التحفة دول
وميرسى عالانتظار والوفاء ده
ميرسى على كل حاجة
:)

ومنورنى